- Sektörümüzün vermiş olduğu bilinçle, günümüz şartlarında her türlü teknolojiyi kullanarak ürün/hizmet kalitemizi yasal mevzuat şartlarına tam uyum sağlayarak sürekli iyileştirmek.
- Müşteri ile iletişimden başlayarak, işin başından sonuna kadar sınırsız müşteri memnuniyetini ve bunun sürekliliğini sağlamak.
- Kalite düzeyimizi sürekli yükseltmek için tüm çalışanlarımızın fikirlerini alıp, projelerimize katılımlarını sağlamak.
- Yasal mevzuatlara, ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi standardına ve ilgili diğer şartlara uygun hareket etmek.
- Tüm çalışanlarımızın gerekli bilgilendirme ve eğitimler yardımıyla kendilerini ve işlerini geliştirmelerini sağlamak.
- ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi standardından taviz vermeden hedeflerimizin belirlenmesi, gözden geçirilmesi ve sistemin sürekli iyileştirilmesini sağlamak.
Yayın Yarihi: 15.01.2013
KERİM DİKBAŞ
Genel Md.